Edible masturbating tools....

Discussion in 'Sexual Foreplay and Techniques' started by Berrylicious, Aug 25, 2008.

  1. Berrylicious

    Berrylicious New Member

    Joined:
    Aug 21, 2008
    Messages:
    293
    Likes Received:
    1
    Gender:
    Female
    Location:
    Down Under
    So what have you used on yourself or your partner that is edible?

    Have you eaten it afterwards?

    Any recommendations?
     
  2. Poky

    Poky Banned

    Joined:
    Jul 29, 2008
    Messages:
    487
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    In the desert
    Nothing.......Does this fall into the fetish catagory?
     
  3. Berrylicious

    Berrylicious New Member

    Joined:
    Aug 21, 2008
    Messages:
    293
    Likes Received:
    1
    Gender:
    Female
    Location:
    Down Under
    I'm not sure, i don't think its a fetish. Its more of a 'if you don't have a toy, try this....kinda thing

    I've used a carrot, cucumber (wanted something cold ;)) and also lolly snakes with my hubby.
     
  4. igor

    Gold Member

    Joined:
    Jan 13, 2006
    Messages:
    4,110
    Likes Received:
    173
    Gender:
    Male
    Location:
    Chicago area
    I still wanna know what CL did with that cucumber after using it as a dildo:lol:lol:lol
     
  5. Barbwire

    Gold Member

    Joined:
    Jan 20, 2007
    Messages:
    9,787
    Likes Received:
    245
    Gender:
    Female
    If you must know, I did throw it in the garbage, condom and all.
     
  6. Frankie

    Frankie New Member

    Joined:
    Aug 24, 2008
    Messages:
    41
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    i have ate whip cream and strawberrys off my wife while she was masturbating.
    and i have used banana cream pie while masturbating. dont ask lol
     
  7. sexyJ

    sexyJ New Member

    Joined:
    Jul 31, 2008
    Messages:
    417
    Likes Received:
    3
    Gender:
    Female
    Location:
    Ny
    I posted something similer before..I used a charleston chew once..A banana, cucumber...
     
  8. sexyJ

    sexyJ New Member

    Joined:
    Jul 31, 2008
    Messages:
    417
    Likes Received:
    3
    Gender:
    Female
    Location:
    Ny

    Oh I am sooo asking..a banana cream pie, so how was it? I would cream my jeans for that :brow
     
  9. Barbwire

    Gold Member

    Joined:
    Jan 20, 2007
    Messages:
    9,787
    Likes Received:
    245
    Gender:
    Female
    So, are you telling us you put the banana in the banana creame pie like I put the cum in cucumber? :lol
     
  10. Poky

    Poky Banned

    Joined:
    Jul 29, 2008
    Messages:
    487
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    In the desert
    Sounds like he shouldn't have been aloud to watch the movie American Pie.... But the whipped cream on the SO is a nice touch..Have a can waiting for someones return :brow
     
  11. Frankie

    Frankie New Member

    Joined:
    Aug 24, 2008
    Messages:
    41
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    well my wife loves banana cream pie.

    and on her b day i stripped for while she was eating the pie.

    and in the middle of it all i grabbed the creme pie and rubbed it on my stomach and dick and started to masturbate with it. it was pretty intense lol
     
  12. FlirtyChick

    Gold Member

    Joined:
    Oct 11, 2007
    Messages:
    4,111
    Likes Received:
    39
    Gender:
    Female
    Location:
    Southeast US
    A popsicle............
     
  13. sexyJ

    sexyJ New Member

    Joined:
    Jul 31, 2008
    Messages:
    417
    Likes Received:
    3
    Gender:
    Female
    Location:
    Ny

    oh now thats creative...:) Something I would like to see for sure!
     
  14. firsthorseman

    firsthorseman New Member

    Joined:
    Apr 6, 2008
    Messages:
    25
    Likes Received:
    2
    Gender:
    Male
    The wife bought some whipped cream and a dildo lolly pop once. I more than enjoyed licking the lolly pop after she got off with it.
     
  15. BassDude

    BassDude New Member

    Joined:
    May 18, 2007
    Messages:
    2,647
    Likes Received:
    22
    Gender:
    Male
    Location:
    North Carolina
    Peppermint candy. Yes. Try it! :dgrin

    BD
     
  16. FlirtyChick

    Gold Member

    Joined:
    Oct 11, 2007
    Messages:
    4,111
    Likes Received:
    39
    Gender:
    Female
    Location:
    Southeast US
    OH YEAH! Just dont lose it LOL! Forgot about that!!
     
  17. Berrylicious

    Berrylicious New Member

    Joined:
    Aug 21, 2008
    Messages:
    293
    Likes Received:
    1
    Gender:
    Female
    Location:
    Down Under
    Oh some great ideas here :D

    I read somewhere about a peppermint lifesaver placed on your clit and have your SO suck and lick your clit through the hole in the lifesaver. Suppose to make you go a little numb but very pleasurable!
     
  18. BassDude

    BassDude New Member

    Joined:
    May 18, 2007
    Messages:
    2,647
    Likes Received:
    22
    Gender:
    Male
    Location:
    North Carolina
    Oh yeah...an intense sensation for both (all? :brow) people involved.
     
  19. Berrylicious

    Berrylicious New Member

    Joined:
    Aug 21, 2008
    Messages:
    293
    Likes Received:
    1
    Gender:
    Female
    Location:
    Down Under
    oh popsicle :D I need to try that!!!

    Any particular flavours?? ;)
     
  20. AnonymousOne

    Gold Member

    Joined:
    Jan 27, 2006
    Messages:
    5,845
    Likes Received:
    3
    Gender:
    Male
    Whatever your SO likes.
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice