Whats your record?

Discussion in 'General Sex Discussion' started by CosmicEye, Jul 26, 2011.

  1. CosmicEye

    Gold Member

    Joined:
    Jun 22, 2011
    Messages:
    1,775
    Likes Received:
    49
    Gender:
    Male
    Location:
    VA
    So ladies and gents, what is the longest period you have gone without an orgasm.

    For me I think the record is 5 days (4 nights). It was too unbearable and I was so disgustingly horny that I just had to cum. I like to go a few days every now and then because I like the way it makes me feel. Sometimes its scary tho because the orgasm can be so hard that it hurts or it feels like my heart stops. But it also produces a large amount of cum that cant get out fast enough lol, and I love that aspect.

    As far as women, I hear some girls say a month or more! I would die if I went that long. Is it on purpose or just not in the mood for that long. When you do think "man its been a while", is the orgasm as intense as it is for me?
     
  2. Mittimer

    Gold Member

    Joined:
    May 3, 2010
    Messages:
    7,515
    Likes Received:
    4,436
    Gender:
    Female
    Location:
    Fl
    2 + weeks while I was extremely sick and in the hospital. I had 0 motivation to do anything other then die lol
     
  3. sinner

    sinner New Member

    Joined:
    Dec 1, 2010
    Messages:
    940
    Likes Received:
    9
    Gender:
    Female
    I tried to give up sex for lent once. Made it to palm sunday but then woke my wife up dry humping her in my sleep. she slid her pants off and fucked me so i would stop. LOL
     
  4. inchaosandriots

    Joined:
    Jul 4, 2011
    Messages:
    58
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    probably about 2 weeks. maybe more.

    but you'd better stay away from the blast zone around day 15 or you might get hit with some shrapnel!
     
  5. CosmicEye

    Gold Member

    Joined:
    Jun 22, 2011
    Messages:
    1,775
    Likes Received:
    49
    Gender:
    Male
    Location:
    VA
    ^ lol, its true tho. I couldn't imagine 2 weeks. DEATH!!

    Maybe I should tho cuz I really want a wet dream. Never had one before...
     
  6. inchaosandriots

    Joined:
    Jul 4, 2011
    Messages:
    58
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    yeah, that's how i had my first one.

    my dick was just like, "ok fucker, if you're not gonna help me cum, then i'm just gonna go and do it on my own! how you like that?!"
     
  7. CosmicEye

    Gold Member

    Joined:
    Jun 22, 2011
    Messages:
    1,775
    Likes Received:
    49
    Gender:
    Male
    Location:
    VA
    haha, actually I would like it alot. Ive been begging for one for years.
     
  8. nyxx

    nyxx New Member

    Joined:
    Dec 11, 2010
    Messages:
    791
    Likes Received:
    4
    Gender:
    Male
    Location:
    Toronto, ON
    wet dreams sound better than they really are. i've gone 4 weeks before.
     
  9. lbushwalker

    Gold Member

    Joined:
    Mar 18, 2006
    Messages:
    6,965
    Likes Received:
    5,075
    Gender:
    Male
    Location:
    'Stralia Mate!
    About 3 weeks but by then my nuts felt like they had been severely tightened by a long pipe wrench.
    Some people also call it blue balls of agony.