im drunk

Discussion in 'General Sex Discussion' started by RoyaleWithCheese92, Jan 29, 2011.

  1. RoyaleWithCheese92

    RoyaleWithCheese92 New Member

    Joined:
    Oct 21, 2010
    Messages:
    135
    Likes Received:
    1
    Gender:
    Male
    Location:
    California
    I kudt came from a party with my 4 hot neighbors and a hott friend. Im horny as hell.... They are all like sisters to me. I cock blocked when they texted me "help". Now iI am horny as hell.... How do I comfort my self..? :ugh I am the neverending close friend who bails them out of trouble......
     
  2. RoyaleWithCheese92

    RoyaleWithCheese92 New Member

    Joined:
    Oct 21, 2010
    Messages:
    135
    Likes Received:
    1
    Gender:
    Male
    Location:
    California
    BTW ... I am super drunk
     
  3. HardRocker

    Gold Member

    Joined:
    Sep 24, 2006
    Messages:
    5,719
    Likes Received:
    16
    Gender:
    Male
    Well, at least it sounds like you know what you are.:eyes
     
  4. Hot Wheels

    Gold Member

    Joined:
    Sep 12, 2006
    Messages:
    3,415
    Likes Received:
    37
    Gender:
    Male
    Location:
    Sydney,Australia
    Throw your hand in the bed and rape it?.....:lol
     
  5. Mittimer

    Gold Member

    Joined:
    May 3, 2010
    Messages:
    7,513
    Likes Received:
    4,416
    Gender:
    Female
    Location:
    Fl
    LMAO
     
  6. lovn_my_bbw

    lovn_my_bbw New Member

    Joined:
    Nov 22, 2010
    Messages:
    397
    Likes Received:
    14
    Gender:
    Male
    Location:
    no were, ca
    wtf lol thats awesome lmao
     
  7. gphine

    Guest

    He won't respect himself in the morning.
     
  8. RoyaleWithCheese92

    RoyaleWithCheese92 New Member

    Joined:
    Oct 21, 2010
    Messages:
    135
    Likes Received:
    1
    Gender:
    Male
    Location:
    California
    Its true... I didn't.