hi!

Discussion in 'Member Introductions' started by pakua, Nov 15, 2009.

  1. pakua

    pakua New Member

    Joined:
    Nov 15, 2009
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    hello. i'm a guy, 21, straight... relatively pure haha.

    i've studied tibetan buddhism for a while, and i'm very interested in the energetic aspects of love and sex - basically how it can be taken beyond the physical and used in... interesting ways. so i think tantric related stuff is great, and recently i've been learning about taoist sexual alchemy. yay!


    EDIT: lol why does it say i'm a virgin over there <-- ?
     
  2. Nomad88

    Nomad88 New Member

    Joined:
    Nov 4, 2009
    Messages:
    53
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Female
    Location:
    Texas
    Haha I do believe that goes up with your activity on the boards? :) Welcome! And get to posting, I don't have anything to offer really in the venues you're seeking but I would love to peer inside your brain at the knowledge you've got!
     
  3. pakua

    pakua New Member

    Joined:
    Nov 15, 2009
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    alright! :D

    yeah, i'd love to share knowledge with ya.
     
  4. Barbwire

    Gold Member

    Joined:
    Jan 20, 2007
    Messages:
    9,789
    Likes Received:
    174
    Gender:
    Female
    Welcome to the forums.

    I haven't studied Buddhism, but I have had some strange out of body experieces when I've reached climax. They were extremely exciting, confusing, and powerful all at the same time. They've always left me with a sense of peace, though. :)
     
  5. pakua

    pakua New Member

    Joined:
    Nov 15, 2009
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    wow that's great!

    i'm actually very passionate about lucid dreaming - i decided to work on that after learning about OBEs. i'll probably start a thread relating to that. :)

    it would be great to hear more about that kind of thing from you!


    EDIT: i found your dream thread, CL - awesome.
     
    #5 pakua, Nov 16, 2009
    Last edited: Nov 16, 2009
  6. Sexual_Tao

    Sexual_Tao New Member

    Joined:
    Jan 9, 2010
    Messages:
    0
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    montreal,quebec
    Ah a fellow seeker! hahaha nice to meet you man