Fact or...???

Discussion in 'The Lounge' started by Bella, Mar 28, 2007.

  1. Bella

    Gold Member

    Joined:
    Oct 18, 2006
    Messages:
    5,930
    Likes Received:
    15
    Gender:
    Female


    I used to eat a lot of natural foods until I learned that most people die of natural causes.

    Garden Rule: When weeding, the best way to make sure you are removing a weed and
    not a valuable plant is to pull on it. If it comes out of the ground easily, it is a valuable plant.

    The easiest way to find something lost around the house is to buy a replacement.

    Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

    There are two kinds of pedestrians: the quick and the dead.

    Life is sexually transmitted.

    Good health is merely the slowest possible rate at which one can die.

    The only difference between a rut and a grave is the depth.

    Health nuts are going to feel stupid someday, lying in hospitals dying of nothing.

    Have you noticed since everyone has a camcorder these days no one talks about seeing UFOs like they used to?

    Whenever I feel blue, I start breathing again.

    All of us could take a lesson from the weather; it pays no attention to criticism.

    In the 60's, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal?

    How is it one careless match can start a forest fire, but it takes a whole box to start a campfire?

    Who was the first person to look at a cow and say, "I think I'll squeeze these dangly things here, and drink whatever comes out?"

    Who was the first person to say, "See that chicken there? I'm gonna eat the next thing that comes outta its butt."

    If Jimmy cracks corn and no one cares, why is there a song about him?

    Why does your OB-GYN leave the room when you get undressed if they are going to look up there anyway?

    If electricity comes from electrons, does morality come from morons?

    Do illiterate people get the full effect of Alphabet Soup?

    Why doesn't glue stick to the inside of the bottle?
     
  2. HardRocker

    Gold Member

    Joined:
    Sep 24, 2006
    Messages:
    5,719
    Likes Received:
    16
    Gender:
    Male
    :lol
    Saved to my Funny folder. Filename: important_quandries.txt
     
  3. Bella

    Gold Member

    Joined:
    Oct 18, 2006
    Messages:
    5,930
    Likes Received:
    15
    Gender:
    Female

    Thanks HardRocker! :)
    ~Bella
     
  4. bighiker2003

    bighiker2003 Banned

    Joined:
    Jan 27, 2004
    Messages:
    3,754
    Likes Received:
    8
    Gender:
    Male
    Location:
    Northern Indiana
    ~Bellas on a roll again.:cheer

    Hiker:cheer
     
  5. Bella

    Gold Member

    Joined:
    Oct 18, 2006
    Messages:
    5,930
    Likes Received:
    15
    Gender:
    Female

    :lol I try to keep up! :)
    You know how us old women get! :)
    ~Bella
     
  6. spooky_chicken

    spooky_chicken New Member

    Joined:
    Jan 9, 2007
    Messages:
    65
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    Haha. Good stuff :lol .
     
  7. Sassy_Princess

    Sassy_Princess New Member

    Joined:
    Mar 22, 2007
    Messages:
    96
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Female
    Location:
    Michigan
    Haha those are good!:D Too funny and true.:)
     
  8. Ryan

    Ryan Gold Member

    Joined:
    Mar 6, 2003
    Messages:
    15,707
    Likes Received:
    1
    :lol nice
     
  9. emerlyj

    emerlyj New Member

    Joined:
    Jan 16, 2007
    Messages:
    551
    Likes Received:
    6
    Gender:
    Female
    Location:
    Wales
    Very funny! :lol
     
  10. Bella

    Gold Member

    Joined:
    Oct 18, 2006
    Messages:
    5,930
    Likes Received:
    15
    Gender:
    Female

    Thank you! :)
    ~Bella
     
  11. Bella

    Gold Member

    Joined:
    Oct 18, 2006
    Messages:
    5,930
    Likes Received:
    15
    Gender:
    Female
    OMG, a comment from the Almighty!! :lol
    Thanks Ryan! :)
    ~Bella
     
  12. Bella

    Gold Member

    Joined:
    Oct 18, 2006
    Messages:
    5,930
    Likes Received:
    15
    Gender:
    Female

    Thank you! :)
    ~Bella
     
  13. johnnyangel694u

    Gold Member

    Joined:
    Oct 30, 2006
    Messages:
    6,151
    Likes Received:
    2,148
    Gender:
    Male
    Location:
    Pennsylvania
    :rofl

    Why is real life so damn funny?:lol

    That was great. I needed a good laugh this morning.
     
  14. Bella

    Gold Member

    Joined:
    Oct 18, 2006
    Messages:
    5,930
    Likes Received:
    15
    Gender:
    Female

    I don't know johnny? :shrug
    Glad you liked it! :)
    ~Bella
     
  15. Hot Wheels

    Gold Member

    Joined:
    Sep 12, 2006
    Messages:
    3,415
    Likes Received:
    37
    Gender:
    Male
    Location:
    Sydney,Australia
    Honestly Bella....where do you get this stuff?:rofl
     
  16. Bella

    Gold Member

    Joined:
    Oct 18, 2006
    Messages:
    5,930
    Likes Received:
    15
    Gender:
    Female

    Through email HW! :)
    ~Bella