dirty anal sex

Discussion in 'General Sex Discussion' started by afc1903, Apr 18, 2007.

  1. afc1903

    afc1903 New Member

    Joined:
    Mar 14, 2007
    Messages:
    20
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    anyone done a dirty asshole? eg after she has been to the toilet? my girl is wanting to try this!:phat
     
  2. SDAVIS

    SDAVIS New Member

    Joined:
    Jul 19, 2006
    Messages:
    177
    Likes Received:
    1
    Gender:
    Male
    Location:
    GA
    I haven't been able to try anal at all, however, she did put it in the air once and it wasn;t totally clean. I was ok with it because it goes with the territory I guess and I certainly didn;t mention it because that would have been a downer for her, but it took me back a bit at first.
     
  3. afc1903

    afc1903 New Member

    Joined:
    Mar 14, 2007
    Messages:
    20
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    we have anal bout twice a week, and its cleanish, now she wants me to do her with a really dirty ass!! shes a naughty girl!!:eyes
     
  4. downloadking

    downloadking Member

    Joined:
    Jul 31, 2006
    Messages:
    241
    Likes Received:
    2
    Gender:
    Male
    Location:
    Ohio
    I'm sure may people have, But I have never done it,"I like the clean as it can get assholes "Since I love to lick my girls :) But hey if your up 2 it ya can always try it just once..
     
  5. NaughtyKnickers

    Gold Member

    Joined:
    Jan 9, 2007
    Messages:
    1,609
    Likes Received:
    8
    Gender:
    Female
    :eek Love anal, but not his kinda thing. I prefer to make certain I'm entirely fresh n clean before we do it, as a matter of courtesy. To each his own, though! ;)
     
  6. Kronnie

    Kronnie Banned

    Joined:
    Feb 8, 2007
    Messages:
    4,740
    Likes Received:
    7
    Im with a few other posters in here, anal yes clean ass for entry a must for me :)..


    but if you wish to try it dirty and you enjoy then go for and i hope you both enjoy the feelings :)
     
  7. luvmywifesass

    luvmywifesass New Member

    Joined:
    Sep 20, 2006
    Messages:
    104
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    Bakersfield, CA
    My wife and I do anal about five times a week. We prefer it clean. With that much anal sex, there have only been a handful of times when things weren't clean, and we stopped at that point to clean off.
     
  8. Indulgence

    Indulgence New Member

    Joined:
    Apr 18, 2007
    Messages:
    52
    Likes Received:
    0
    Location:
    California, Hayward
    Not entirely sure on what anal feels like, but I know it must feel damn great.

    Probably nice and tight, but my girlfriends vagina is already tight as hell I can hardly get a finger in but I'm 6'5 and my hands are massive.
     
  9. loveit247

    Gold Member

    Joined:
    Nov 13, 2006
    Messages:
    1,241
    Likes Received:
    3
    Gender:
    Female
    Location:
    Cape Town
    Nothing sexy about shit in my opinion.
     
  10. minxy2

    minxy2 Banned

    Joined:
    Jun 2, 2005
    Messages:
    195
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Female
    Location:
    uk
    love anal, but for me i gotta be totally clean n fresh, i dunno maybe its because of tha fact that it must look kinda of putting but hey like naughtyknickers said each to there own..............btw can anybody give me a few tips on how i can clean out my rear hole other than just having a good dump lol or possibly a link thanksxx
     
  11. Pilgrim

    Pilgrim New Member

    Joined:
    Dec 25, 2006
    Messages:
    76
    Likes Received:
    1
    Gender:
    Male
    Location:
    Denver
    Just buy one of those bottles of enema water and keep filling it with plain old warm water. I hate it because it makes my ass a bit sore. Our anal consists of licking and nothing goes inside. I can easily keep the outside clean. When I fuck guys, I often end up with a shitty cock. I always finger their ass and smell it before I lick them.
     
  12. sharky

    sharky New Member

    Joined:
    Feb 2, 2004
    Messages:
    39
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    Iowa
    I enjoy anal, as does my girlfriend. I prefer to have the area clean, so it usually follows a shower, and then back to the shower :)
     
  13. SexyScorp

    Gold Member

    Joined:
    Jan 20, 2007
    Messages:
    2,778
    Likes Received:
    18
    Gender:
    Female
    Location:
    ireland
    Nah shit dont do if for me...tbh....

    had enough of that with our son's
    nappies when he was a babe....
    :)
     
  14. minxy2

    minxy2 Banned

    Joined:
    Jun 2, 2005
    Messages:
    195
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Female
    Location:
    uk
    lol heheh
     
  15. minxy2

    minxy2 Banned

    Joined:
    Jun 2, 2005
    Messages:
    195
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Female
    Location:
    uk
    oo Sexy i posted them pics of my guy if ya wanna go nosey :)
     
  16. SexyScorp

    Gold Member

    Joined:
    Jan 20, 2007
    Messages:
    2,778
    Likes Received:
    18
    Gender:
    Female
    Location:
    ireland
    Ooohh girl......i saw em....and posted...
    lovely too too lovely :)
     
  17. minxy2

    minxy2 Banned

    Joined:
    Jun 2, 2005
    Messages:
    195
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Female
    Location:
    uk
    hehhehei dont know how is luckier, me coz i got him his fine body and cock , of or him who gets me who will do anything for him and he gets my pussy lol
     
  18. SexyScorp

    Gold Member

    Joined:
    Jan 20, 2007
    Messages:
    2,778
    Likes Received:
    18
    Gender:
    Female
    Location:
    ireland
    Both of you!!!!!

    Enjoy!!!
     
  19. funman

    funman New Member

    Joined:
    Mar 20, 2007
    Messages:
    20
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    Himalayas
    never done anal - yet. but if I have to I would prefer it to be super clean
     
  20. NaughtyKnickers

    Gold Member

    Joined:
    Jan 9, 2007
    Messages:
    1,609
    Likes Received:
    8
    Gender:
    Female
    Probably a good idea for the first few times. ;)